KLICK ME

Wednesday 27 June 2012

BeRjAlAn Di BuMi AlOr StaR

ASSALMUALAIKUM ,


HAI  u olls , sihat ker ....
Aku sihat jer tapi malam tadi sakit sangat pinggang aku ...
HA ... jangan pikir bebukan tau ..


Aku sakit pinggang sebab semalam aku pakai kasut wedges tinggi 2 inci ... ala mesti gegurl lain cakap camnie .." baru pakai wedges 2 inci ,takkan sakit pinggang kowt .. orang lain pakai heels 4 inci okey jer "

Well aku memang tak biase pakai kasut tinggi .. nak tau kenape sebab aku nie tinggi berbanding gurls lain
So , bile aku pakai kasut tinggi orang akan cakap " weiyh ko tu da  tinggi , takpayah la pakai kasut tinggi lagi
Kesian la gurlz lain nampak ketot jer "
OK la  oleh sebab di atas , saya dengan rasminya mengurangkan penggunaan kasut tinggi.

Berbalik kepada tajuk entry nie , semalam aku pergi shopping kat Alor Star...
Dengan tujuan nak beli baju raya dengan jersi abang aku ..
Hurm.. barang kat situ takde la murah mane pon .. sebenarnya memang aku nak pergi Padang Besar , tapi aku tak cukup duit nak bayr teksi so Alor Star pon jadi lar kan so tempat first aku pergi ialah

PEKAN RABU...

OK dekat PEKAN RABU  nie hanya ada satu tempat yang jual jersi tak ori cap A , tapi harga dia mahal siot ...huhhu ..tapi aku beli ajer la jersi ARSENAL away bukan home tue.. lantak la abang aku nak ke tak nak jersi yah udah aku beli tu ... kalo dia tak nak aku pakai sendiri la tengok bola kat dalam rumah ...kan ...HAHAHA...


So , pastu aku pergi la MAC DONALD untuk melantak ...nyumm sodap jang oiii





Setelah penat melantak n perut pon kenyang aku terus mencari dan mencari kain untuk dijadikan baju raya tahun nie ... dalam pencarian tu aku ternampak la  pasaraya KAMDAR




so apalagi aku pon masuk dengan bergaya la kat pasaraya kamdar tue.. wau banyak nyer kain ...
Banyak sangat pilihan .. pening kepala aku nak pilih yang mane ..hehehhehehe...


IN THE END , aku pon belilah 2 pasang kain ...
satu untuk aku ,
satu untuk mak aku  nielah yang dah aku pilihhhh



  

SO , setelah dapat barang yang aku cari , aku pon baliklah ke bumi sintok ,
ornag lain dah sampai rumah dyornag aku jer yg tertinggal kat uum nie sbb nak menghadap paper last ekonomi 30 / 6 / 2012 nie huhu ...





ok nie jerlah yang aku nak tulih kat entry nie ....

K BAI BAI LALINKKKK...

Thank sebab sudi bace yer komer...


















No comments:

Post a Comment